در هر سه مانکن زیر بالاتنه و زوایای خطوط یکسان است. در این است باسن و شانه ی بالایی در یک جهت هستند
تمامی خطوط شانه کمر و بازو به سمت بالا متمایل هستند و این امر دنبال کردن حرکت دستها و پاها در این زستها را آسان می کند.
در ژستی این چنینی پای پشتیبان ثابت می ماند و فقط پای غیر حامل می تواند آزادانه تغییر و حرکت کند
خط مرکزی جلو در وسط بالاتنه واقع است. به علاوه ستون فقرات فارغ از هر ژستی که مانکن داشته باشد، خط مرکز پشت است. خط مرکزی جلو مستقل از خط تعادل حرکت میکند خط مرکزی جلو همچنین به جایگاه پای پشتیبان وابسته نیست تمرکز اصلی خط مرکزی جلو در تصویر سازیهای شما این است که به شما کمک می کند تا قفسه سینه و لگن را به به راحتی حرکت دهید. در این صفحه در هر سه مانکن حرکت یکسان است و مانکن حالت های ممکن چرخیدن را طی می کند
خط مرکزی جلو میان درزهای بلندی بالانتهی جلو قرار میگیرد که این دو خط هم میتوانند حرکت کنند. خطوط بلندی بالاتنه در جهت حرکت خط مرکزی جلو و هو با آن جا به جا می شوند. در صفحه ی مقابل خط مرکزی پشت و جلو نمایان است و هر ۴ مانکن بر پای پشتیبان و حالتهای ممکن قرار گرفتن آن تاکید میکنند. این ژست ها توجه شما را به جریان حرکت در ژستهای مختلف حول مرکز مانکن جلب می کند.